Kampanie edukacyjne są ważną częścią działań mających na celu ograniczenie piractwa. Ich celem jest zmiana nastawienia do kradzieży własności intelektualnej, a także promocja legalnych serwisów.

Do tej pory zrealizowaliśmy pięć kampanii edukacyjnych.


15.12.2016
Wspierajmy legalną dystrybucję treści on line
18.01.2015
Stowarzyszenie Sygnał piętnuje piractwo telewizyjne
17.01.2015
Trzecia ogólnopolska kampania przeciwko piractwu telewizyjnemu
16.01.2015
Promowanie legalnego dostępu
15.01.2015
Pierwsza w Polsce kampania edukacyjna na temat piractwa telewizyjnego

2005
NIE KRADNIJ! OGLĄDAJ LEGALNIE
Promowanie legalnego dostępu

Celem kampanii „Oglądaj legalnie” była walka ze społecznym przyzwoleniem na piractwo telewizyjne oraz upowszechnianie wiedzy o tym, że kradzież sygnału telewizyjnego jest przestępstwem karanym prawo.

Spoty z udziałem Borysa Szyca (30" i 60") były emitowane na kanałach stacji telewizyjnych członków Stowarzyszenia - Ale kino!, AXN, CANAL+, CANAL+ Film, CANAL+ Sport, HBO, HBO2, MTV, MTV Classic, Planete oraz na kanałach partnerów akcji - Animal Planet, Club, Discovery Channel, Europa Europa, Jetix, Polsat, Polsat Sport, Polsat Zdrowie i Uroda, Reality TV, Romantica, TVN 24, TVN, TVN Style, TVN TURBO.

Na stronach www firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu oraz portalach związanych z tematyką medialną - cTime.pl, E-biznes.pl, Medialink.pl, MediaMagazyn.pl, Media.mocny.com, Media News, TV News, Wirtualnemedia.pl - były pokazywane bannery i pop-undery kampanii.

Kampania objęła dystrybucję ulotek i broszur w biurach obsługi klienta członków Stowarzyszenia, podczas seminariów i konferencji dla organów ścigania. W wielu blokach mieszkalnych rozwieszone zostały plakaty, przestrzegające przed nielegalnym odbiorem sygnału telewizyjnego.

"Nie kradnij. Oglądaj legalnie" format pdf  pobierz »